2014/10/21

Plany na ten tydzień..



Jest juz późno ale co tam skoro wracam do życia czas jakoś to zorganizować:):
  • musze posprzątać ,,bloga"- tak naprawdę  tworząc bloga chciałam i nadal chce(!) oprzekazywać pozytywną energie,a ostanio raczej ,,mardudziłam i zrzędziłam" więc zrobię małaselekcje tego co powinno zostać a co nie!
  • wysiłek fizyczny działa cuda-a całe mieszaknie czeka na posprzątanie:) dziś kuchnia, jutro łazienka.. itd.
  • ciuchy , ciuchy , ciuchy mam 3 wory nie używanych ciuchów musze to pogrupować-sprzedac, oddać, wyrzucić.
  • i tak dla relaksu zrobic jakiś nowy przepis w kuchi - ugotować coś czegoś jeszcze nie zrobiłam:) a moze coś ze słodkości?:)
Tyle myślę wystarczy - małymi krokami do sukcesu:)


1 komentarz:

Dziękuje za wszystkie komentarze, jak każdy człowiek lubię miłe słowa,ciekawe spostrzeżenia,mobilizacje na dalsze pisanie;) Jedyne co będę usuwać za każdym razem to dzikie i nie kulturalne spamowanie! :)
Na pewno do was trafię po komentarzach:)! Linkujcie z umiarem:*




: D leave a mark!
Thank you, you are always welcome :)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...