2013/08/03

Diana Vreeland - Cesarzowa




Kiedy obejrzałam dokument pod polskim tytułem Diabeł ubiera się u Vreeland (Diana Vreeland, The EyeHhas to Travel) byłam zdumiona... Jestem nikim skoro tak niewiele wiedziałam o tej kobiecie a mam się za taką co chce się znać na modzie ... Pięknie napisana notatka o tej niezwykłej kobiecie znalazłam TU .
Zerknijcie tam i jeśli będzie mieć czas obejrzycie ten dokument na kanale Planete+ będzie 20 Sierpnia o 18:15 .Obejrzycie koniecznie!

A tu jej niektóre wypowiedzi (dają do myślenia):):

 „Jeżeli myślicie negatywnie cały czas każdego dnia swojego życia, możecie równie dobrze zabić się dzisiaj i być szczęśliwszym jutro.”

 ”Musisz mieć styl. To pomaga wstać rano. To sposób życia. Bez niego jesteś nikim”

 „Jestem straszna w rzeczywistości. Ale zawsze mam pomysł. Jeśli masz pomysł, jesteś zawsze z przodu! „

„Wiecie, co się sprzedaje? Nadzieja”

 „… Nie myśl, że urodziłeś się za późno. Każdy ma tę iluzję. Ale tak nie jest. Jedynym problemem jest wtedy, jeśli uważasz, że jest za późno.„

 „Wiecie, najwspanialszą rzeczą jest pasja. Bez niej, co niby mamy? To znaczy, jeżeli kogoś kochasz, możesz tę osobę kochać tak bardzo, jak tylko możesz kochać, ale jeżeli to nie jest pasja, to cię nie rozpala, nie płoniesz, to nie żyjesz.”

 „Myślę, że część mojego sukcesu jako redaktora pochodzi z niezamartwiania się faktami, przyczynami, atmosferą. To byłam ja, wystawiona na widok publiczny. Taka była moja praca. Myślę, że zawsze miałam bardzo jasny obraz tego, co było możliwe dla społeczeństwa / publiczności. Dawanie im tego, czego nigdy nie myśleli, że chcą. Wszystkich, którzy tacy są, łączy jedno: oryginalność.”

 „Jest tylko jedna rzecz w życiu, i jest nią ciągłe odnawianie inspiracji. Myślę, że kiedy jesteście młodzi powinniście dużo czasu spędzać z samymi sobą i ze swoimi cierpieniami. Pewnego dnia traficie tam gdzie świeci słońce, pada deszcz i śnieg w tym samym czasie.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze, jak każdy człowiek lubię miłe słowa,ciekawe spostrzeżenia,mobilizacje na dalsze pisanie;) Jedyne co będę usuwać za każdym razem to dzikie i nie kulturalne spamowanie! :)
Na pewno do was trafię po komentarzach:)! Linkujcie z umiarem:*




: D leave a mark!
Thank you, you are always welcome :)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...