2013/08/31

Dzisiaj.. słowa i kosmetyki ;) Międzynarodowy Dzień Blogera!


Już po porannej kawie?:)
Ja tak i po śniadaniu:)
Dłużej dziś pospałam , słońce póki co świeci na niebie więc dzień dobrze się zaczął.
Zastanawiałam się wczoraj co zrobić z dzisiejszym dniem- myślę że będzie totalnie spontaniczny.;)
Chce też pomyśleć nad jakimiś nowymi ,,projektami " w moim życiu.
Dziś jest Międzynarodowy Dzień Blogera- wiedziałyście?:) napisze parę słów o moich wcześniejszych doświadczeniach z tym tematem.
Blog jest czymś takim - choć to nie jest mój pierwszy :)
Wcześniej prowadziłam blog typowo kosmetyczny - jednak jego formuła po ponad 2 lata pisania jak dla mnie się wyczerpałam i  go usunęłam -z pewną przykrością oczywiście ale chyba nawet bardziej znaczenie miało to że wtedy w moim życiu wszystko się wywróciło do góry nogami... i nie miałam nawet czasu włączyć komputera...i tak 2 lata pisania i później prawie rok przerwy.. A teraz wszystko układam od nowa stawiam na różnorodność nie chce się ograniczać do jednego tematu :) tyle jest przecież fascynujących rzeczy wokół mnie:) w tym i oczywiście kosmetyki:D:D:D

Po tamtym blogu i totalnym naprawdę TOTALNYM szale kosmetycznym zostało mi mnóstwo kosmetyków- które musiałam oddać przyjaciółką, siostrze, mamie, bratowej, .....:). Miałam ich stanowczo za dużo:)
Teraz z większym spokojem zachowuje się w sklepach i drogeriach różnej maści..:):)
Teraz wprawdzie też szaleje ale rzadko:)
Dziś chciałam też gdzieś pójść ale najpierw poszukam inspiracji na innych blogach, wizażu itd.
Ostatnio zmieniałam kolor włosów na jasny - teraz szukam czegoś dobrego aby je zregenerować i nawilżyć.
Poza tym  w sieci szukam i oglądam kurtki - koniecznie w tym roku muszę kupić sobie jakąś nową. Muszę się porozglądać.:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze, jak każdy człowiek lubię miłe słowa,ciekawe spostrzeżenia,mobilizacje na dalsze pisanie;) Jedyne co będę usuwać za każdym razem to dzikie i nie kulturalne spamowanie! :)
Na pewno do was trafię po komentarzach:)! Linkujcie z umiarem:*




: D leave a mark!
Thank you, you are always welcome :)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...