2013/10/17

Answear.com czyli z serii oceny sklepów - ratings❤


Answear.com - nie jest to wbrew pierwszemu skojarzeniu wpis reklamowy(sponsorowany) - ale moja subiektywna ocena sklepu. Od jakiegoś czasu nosze się z robieniem notek dotyczących moich ulubionych sklepów w internetowym świecie.:)



Znacie ten sklep?

Na pewno niektóre z was tak!:) Są tu w jednym miejscu marki bardzo wielu firm odzieżowych dla pań i panów.
Dziś widziałam reklamę sklepu w tv idą do przodu:) są na polskim rynku niezłą konkurencją dla świetnego według mnie zalando:)(gdzie wybór ciuchów jest gigantyczny!)
Jednak ostatnimi czasu jeśli już zamawiam ciuchy to tylko na A. trzeba wspierać polaków:)jak nie w piłce to w biznesie:)!!
Answear.com to jak najbardziej legalna polska spółka, (WEARCO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (30-722), ul. Rybitwy 2, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000414701, NIP: 6793080390, Regon: 122515020) 
i co bardzo mi się u nich podoba to to że wysyłka jest w ciągu 24h w dni robocze,zamawiane w poniedziałek do chyba 16 o ile dobrze pamiętam-są już kurierem dnia następnego(wysyłka to tylko 2 opcje kurier lub paczkomat) , wiec nawet jeśli zamówię coś w sobotę to będę mieć to najpóźniej we wtorek rano! Wierzcie wypróbowałam:) Dostawa jest za darmo...!:)
W innych sklepach -przytoczony wyżej zalando, stylepit,halens itd. wysyłka trwaaaaaaa...kilka dni- co mnie często gęsto irytuje.
Oczywiście ze względu na brak towaru i inne takie wysyłka może się opóźnić(zdarzyło mi się to tylko 2razy) jednak zawsze jest zachowany kontakt sklep-klient.
Lubie bardzo ten sklep też dlatego że sprzedają moja ulubioną markę Mango!:):)
Ale tez poznałam dzięki nim np. markę medicine:


Z której  zamawiałam moje słynne sweterki z reniferem:D oraz świetną kamizelkę:)


Każe zdjęcie jest podlinkowane wiec wejdziecie tam gdzie są aktualnie te rzeczy:)

Wydaje mi się że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Ceny są zróżnicowane od bardzo małych do bardzo drogich marek premium.

Świetnym pomysłem jest to że za każde zakupy naliczane są punkty w złotówkach w tzw. Answear.Club. więc - następne zakupy mogą być mniejsze o daną kwotę-lub możemy zbierać dalej.
Zapisując się do ich newslettera dostajemy  rabat 50 zł!!! (przy zakupach za minimum 200zł). Czyli zakupy z mama, siostrą, przyjaciółką i  można podzielić te 200zł :)
Jako że ostatnio bardzo polubiłam zakupy w sieci ten sklep spełnia moje wszystkie wymagania:)
Nie gardzę innymi serwisami ale  to tu robiłam najwięcej zakupów.
Podoba mi się to że uczestniczą w kodach rabatowych różnych stron z takimi linkami wiec naprawdę tych okazji do tańszych zakupów można nałapać całkiem sporo.

Jedyny minus ostatnio jaki się pojawił to współpracująca z nimi firma kurierska dpd- ostatnio trafiam non stop na tego samego kuriera w stylu fafarafa:/... który gada do ludzi w tylu gangsta..nie wiem jak to opisać...

Nie ma dzień dobry - nie ma dziękuje, nie ma proszę..
...jest tylko masz, weź to do łapy!, niezła muza leci u ciebie złociutka...:/ narka..
Boże skąd oni ich biorą... słabo mi teraz jak sobie pomyślę o kolejnym  zamówieniu i jego dostarczeniu.... Skorzystam wtedy chyba z paczkomatu...
Paczki odkąd ten dziwny człowiek dostarcza tez są w takim sobie stanie-w środku na szczęście jest wszystko ok jednak - ze średnią przyjemnością obiera się paczkę która jest umazana smarem i wygląda jak by ktoś nią kopał po ulicy...
To jak dla mnie jedyny ale BARDZO duży minus - sklep świetny - jednak taka firma powinna zadbać o zmianę dostarczyciela lub zgłosić problemy do dpd.... po co robić sobie kaszanę..?
Nie twierdze że zawsze i wszyscy kurierzy w tej firmie są tacy - jednak często jedna osoba może popsuć PR firmy...

Wiec na 10* -przyznaje dziś 8* z małym minusem...:P może ten kurier na mój rejon zamieszkania się zmieni...?:)


A tu moje ostanie zakupy z answear.com:
-marka MANGO- torebka,bluzka,bransoletki









-a tu zdjęcia ze sklepu:

torebka nie jest już dostępna w sklepie




Jak zawsze udało mi się wszystko kupić taniej!!!!!!!!!!! o takkkkkkkk:):D

5 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale nigdy tam nie zaglądałam, chociaż doskonale wiem o istnieniu tego sklepu. Dziś koniecznie muszę się tam rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I like your shopping in the store Mango. Mango is a Spanish brand. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. oj z tym kurierem to nie zbyt przyjemnie widzę. współczuje, że masz takiego dostarczyciela ;///

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze, jak każdy człowiek lubię miłe słowa,ciekawe spostrzeżenia,mobilizacje na dalsze pisanie;) Jedyne co będę usuwać za każdym razem to dzikie i nie kulturalne spamowanie! :)
Na pewno do was trafię po komentarzach:)! Linkujcie z umiarem:*




: D leave a mark!
Thank you, you are always welcome :)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...