2013/10/30

Zacznij jutro dzień pozytywnie!:)


Każdy nowy dzień kiedy się budzimy jest nową historią - jest nowym początkiem:) Warto zacząć go tak aby naładować się jak najlepszą energią i emocjami:)
Znam kilka prostych sposobów na takie chwile mam nadzieję że wam w czymś pomogą:)

Co masz przed oczami masz to też w duszy swej:) Co jest pierwszą rzeczą jaką widzisz po przebudzeniu?
Bajzel?Sterta ciuchów?Zwiędnięty kwiatek? Czy wysuszona wiązanka od chłopaka który cię zostawił w 2010 roku..? Wywal te rupiecie, posprzątaj i wydrukuj sobie pozytywne obrazki lub słowa.
Po pierwsze trzeba zadbać o to abyśmy po otwarciu oczu rano ujrzeli hasło, rysunek zdjęcia z pozytywnym wydźwiękiem.
Ja odkąd powiesiłam na przeciwko łóżka oraz na suficie:) swoją ,,mapę marzeń" oraz  inspirujące hasło, polubiłam budzenie się rano:) Widzę te rzeczy i karmię nimi swój umysł.
Warto chwile poleżeć i powizualizować ciekawe i szczęśliwe chwile których chcemy doświadczyć,warto zastanowić się nad słowami które widzimy przed oczami - to naprawdę pomaga!:)

Afirmacja to w słowa ubrane rysunki mojej przyszłości:) Każdego ranka powinniśmy oprócz wizualizacji powtarzać swoją osobistą afirmację.Mówić ją z siłą i mocą  tak jak by to był fakt.
 Dla przykładu coś łatwego:
,,Dzisiejszy dzień jest wspaniały.Czuję pewność i siłę w sobie. Każda spotkana dziś osoba jest pozytywnie do mnie nastawiona.Jestem szczęśliwa.Jestem silna! Udało mi się umówić na wieczór z Kostkiem z III B :)" Proste? Można wymyślić coś innego, stworzyć coś bardziej poważnego. Jednak ważna jest konsekwencja. A więc po drugie -afirmuj każdego ranka przed lustrem przez parę minut.W końcu w to uwierzysz i stanie się cud:)



Celebruj życie kanapki:) Proste rzeczy jak jedzenie czy zrobienie pysznej herbatki powinno cieszyć. Karmmy nasze ciało zdrowym jedzeniem, niech będzie to przyjemna chwila,spokojna i szczęśliwa:) Jesteśmy tym co jemy więc zatroszczmy się o nasze ciało tak samo jak o nasz umysł:)

Nie licz na innych i nie bój się innych złych ? Idąc do pracy czy do szkoły możesz łatwo stracić swój poranny luz i pewność siebie.Najważniejsze to uświadomić sobie że żaden inny człowiek nie ma władzy nad Tobą. Podły pasażer w metrze, okropna nauczycielka, wredny i czepiający się  o wszystko szef- oni nie mają władzy nad Tobą. Cokolwiek powiedzą,zrobią nie zrani Cię to póki tego sama/sam nie zechcesz.
Zaufaj sobie! I nie bój się! Strach trzyma nas w kieracie , w kajdanach. Nie bój się tego że nie masz na nich żadnego wpływu! Najważniejsze masz wpływ na siebie!  A to siła potężniejsza i większa od wielkości całego kosmosu:) Jeśli chcesz być silna i pewna siebie ,uwierz że taka jesteś! To naprawdę działa!

TY jesteś swoim pierwszy najlepszym przyjacielem. Doceń siebie i jeśli masz wolny dzień  spędź go i spełnij swoje zachcianki , niech ten dzień pierwszy raz w życiu  będzie taki jak naprawdę tego chcesz i spędź go ze swoim najlepszym przyjacielem czyli z samym sobą! Poznajcie się i pozbądźcie się ograniczeń:) Nie bój się tego!
Ja spędziłam taki dzień i co robiłam?
Pomyślałam sobie że dziś chce bawić się beztrosko i swobodnie, chcę czuć się szczęśliwa:)  Więc poszłam do kina na poranny seans bajki:)Wtedy grali Meridę Waleczną:) Tak byłam SAMA w kinie (nigdy nie rozumiałam tych bzdur związanych ze wstydem chodzenia samemu na seans... ale to nie o tym).
Tak byłam w kinie sama na bajce:)- bardzo mi się to podobało, później poszłam do naleśnikarni na pyszny słodki naleśnik a na koniec wylądowałam w zoo i chłonęłam różnorodność świata zwierząt :)
Tak,tak! bardzo mi się to podobało:) Nogi bolały(warszawskie zoo jest duże) ale wracając zadzwoniłam do swojego męża-niemęża:)i poszliśmy na lody na starówkę:) czy ktoś zabroni opychać się lodami na wieczór?:) (nie robię tego nigdy tu był wyjątek)
To był cudowny dzień a mój nastrój udzielił się mojemu mężczyźnie więc wróciliśmy szczęśliwi do domu!
Nie bałam się być sama - chłonęłam i cieszyłam się każdym miejsce! Kiedy chciałam się zaśmiać to się śmiałam, kiedy miałam ochotę zakręcić piruety robiłam to ! Kiedy miałam ochotę powiedzieć sobie coś miłego na głos mówiłam to!( To bardzo wyzwala!) I poznawałam samą siebie! To miłe uczucie wiem że nieważne co i kiedy umiem być sama i nie przeraża mnie to.

Czy to trudne? Mieć pozytywny ranek i później cały dzień?Absolutnie , kurde, nie!:)

TWOJE NASTAWIENIE TWORZY TWÓJ NOWY DZIEŃ:)



POWODZENIA Z RANA!!!


21 komentarzy:

  1. sufit - to genialne!!! zabieram się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki- troche trzeba sie nagimanstykowac z tym sufitem jak sie nie miało drabiny;) ,ale jest to warte wysiłku:) ! i bardzo pomaga!

      Usuń
  2. Muy buenos consejos !!! empezaré a seguirlos !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio zle zaczynam poranki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.... mam nadzieje że weekend bedzie lepszy a kolejne tygodnie zaczna sie zmieniac:)

      Usuń
  4. no,no. muszę przyznać,że znasz się na rzeczy. pierwsza rada najbardziej mnie zainspirowała. muszę jakoś ogarnąć pokój,bo w sumie to lubię,kiedy jest w nim przytulnie,kolorowo i estetycznie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) jednak jeszcze wiele przedemną nauki aby znac sie na rzeczy:)
      polecam wskazówki wypróbowałam bardzo pomagaja:)

      Usuń
  5. Interesujący post :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, optymistyczny post :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wpis :D Kocham czytać takie rzeczy :D
    Czekam na kolejny wpis i zapraszam do siebie :D

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/10/motywacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje - napewno będą kolejne takie posty :)

      :*

      Usuń
  8. O to cudowne rady! Dla mnie każdy poranek od poniedziałku do piątku to katastrofa! Myślę, że z chęcią zastosuję się do tego co tutaj napisałaś i będę witać każdy dzień z uśmiechem. :)
    Jestem ciakawa jakie zdjęcia i jaki cytat widnieje w Twoim pokoju. Może zrobisz zdjęcia i Nam je tutaj pokażesz ? :>
    + U mne nowy post. Zapraszam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia! trochę samozaparcia i napewno się uda!:)

      a moim inspiracjami napewno w najblizszych tygodniach bede sie dzielić:)
      Zdjecia tez pewnie beda:)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze, jak każdy człowiek lubię miłe słowa,ciekawe spostrzeżenia,mobilizacje na dalsze pisanie;) Jedyne co będę usuwać za każdym razem to dzikie i nie kulturalne spamowanie! :)
Na pewno do was trafię po komentarzach:)! Linkujcie z umiarem:*




: D leave a mark!
Thank you, you are always welcome :)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...